.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
12 هزار كاراته‌كا سازمان يافته در مازندران

رئيس هيئت كاراته استان مازندران گفت: مازندران بالغ بر 12هزار كاراته كاي سازمان يافته در سبك‌هاي مختلف كاراته دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي سلطاني در حاشيه برگزاري سيزدهمين دوره مسابقات قهرماني كشور سبك شوتوكان WSKS كه به ميزباني شهرستان بابلسر در حال برگزاري است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌هاي آموزشي در كنار برگزاري اردوهاي تمريني براي شركت در مسابقات و المپياد ايرانيان كه در رده‌هاي سني مختلف برگزار مي‌شود را از مهم‌ترين برنامه‌هاي كوتاه مدت هيئت كاراته استان است.
وي ميزان مساعدت اوليه اداره تربيت بدني استان در فروردين ماه را مطلوب برشمرد و افزود: اميدواريم با توجه بيشتر مسئولان امر به هيئت كاراته با برنامه‌ريزي كوتاه مدت و درازمدت بتوانيم در ميدان‌هاي بزرگ موفق باشيم.
وي تعداد سبك‌هاي فعال كاراته در استان را حدود 50 سبك آقايان و بانوان و عنوان كرد.
تيم ملي كره جنوبي نيز در اين مسابقات به عنوان مهمان حضور دارد.

*سرمربي ايراني تيم ملي كاراته كره جنوبي نيز در حاشيه برگزاري اين مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: تيم ملي كاراته كره جنوبي در اين مسابقه با 9 ورزشكار پسر و 9 ورزشكار دختر كه ميانگين سني آنها حدود 20سال است در اين مسابقات شركت كرده است.
احمد صافي اظهار داشت: با قراردادي كه براي بازي‌هاي آسيايي گوانجوي چين2010 با تيم ملي كره جنوبي دارم اردوي تداركاتي اين تيم را در ايران برگزار كرديم كه اين اردوي تداركاتي مصادف شد با مسابقات كشوري شوتوكان و كمپ تيم‌هاي ملي آقايان و بانوان كه با هماهنگي فدراسيون كاراته و رئيس فدراسيون كاراته كره جنوبي كه تا روز گذشته در ايران حضور داشت قرار شد، كه تيم ملي كره نيز در اين دوره از مسابقات به صورت مهمان شركت كند.
سرمربي تيم ملي كاراته كره جنوبي گفت: 20 سال از تاسيس فدراسيون جهاني شوتوكان مي‌گذرد و نهمين دوره مسابقات جهاني اين سبك نيز در توكيوي ژاپن در مرداد سال جاري برگزار مي‌شود و منتخبان كشورها در گروه‌هاي سني مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بنيانگذار سبك شوتوكان WSKS كشور با اشاره به اينكه ايران در مسابقات جهاني سال 2000 به مقام سوم رسيد ولي در سال 2004 قهرماني اين دوره را كسب كرد گفت: اميدوارم تيم ايران نيز با انتخاب نفرات برتر و اعزام به اين مسابقات به تواند جزو سه تيم برتر باشد و يا از عنوان قهرماني خود دفاع كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.